Restylane - done!

Dö inte nu gott folk. Jag tänkte att ni kanske ville se en liten glimt av mina nysprutade läppar. Bilden är alltså tagen precis när vi var klara. Läpparna är väldigt svullna med andra ord. VARNING VARNING - det här är inte det slutgiltiga resultatet, så hetsa inte upp er över mina tillfälliga ankläppar nu! Det blev en sisådär 0,8 ml restylane i överläppen och 0,2 ml i underläppen. Underläppen känns helt normal om man jämför med överläppen, känns som att jag fått en rejäl snyting där. Haha men inte så konstigt efter typ 15 stick! Jag fick ett blåmärke på ena sidan direkt när hon sprutade. Hoppas det lägger sig fort för det gör att det ser lite ojämnt ut för stunden. Jaja det här bli grymt bra hörrni!!!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback