Good morning greyness!

Jag tycker det är himla dumt att vädret ska envisas med att vara grått & trist. Vi vill ju sola och bada på semestern! Jag har precis vaknat, R är och tränar och Evelyn sitter på golvet nedanför mig och ritar av sina händer på ett papper. Dags att sätta fart lite snart för jag har en gymdejt idag också. Idag ska vi gå igenom rygg/biceps & ben/mage så det är ganska mycket att hinna med idag. Det blev en 2nd session igår. Lätt, hög reps och med ett jädra tempo. Precis så som jag hade planerat det i mitt huvud. Svettig som ett as lämnade jag gymmet bakom mig och var grymt nöjd efter dagens prestationer. Idag har jag en galen träningsvärk i överkroppen, inte konstigt då jag verkligen krämade ur det sista ur musklerna igårkväll. Awesomeness I say!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback