Godaste proteinet.

Nu mina kära vänner ska jag avslöja vilket som är det godaste proteinpulvret. Det är sån jädra skillnad i smak alltså. När jag dricker mitt andra proteinpulver så blir jag nästan chockad för att det är så smaklöst och blaskigt. Proteinpulvret kommer från fitnessguru.se och finns i 4 olika smaker. Jordgubb & vit choklad, skogsbär & vanilj, choklad & hasselnöt och cappucino. Vi har alla smakerna hemma utom cappucino och dem allihopa är hysteriskt goda. Jag blandar alltid med vatten men blandar du med mjölk smakar de ännu mer himmelskt! Det negativa? Dem innehåller lite för mycket kolhydrater för någon som aktar sig för kolhydrater och det är lite dyrare. 249 pix för 1 kg men vääääldigt ofta kör dem specialpris à 159 kr. Awesome! Lite lyxigt protein helt enkelt, det kan man unna sig ibland tycker jag, kanske varva med ett annat.


Kommentarer
Postat av: JessICA

GRYMT GODA!! Jag brukar dock bara lyxa till med det goda (å lite onyttigare) 1 gång var eller varannan dag å dricka gymgrossistens som oftast :)

2012-07-19 @ 09:57:15

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback