Egotime.

Vädret har varit väldigt växlande idag kan man lugnt säga, från solsken till mörkaste mörkt med hagel, blixt & dunder. Plötsligt slocknar allt och strömavbrottet är ett faktum. Kvart över tre ungefär dog allting och när jag stack ifrån jobbet vid halv fem var det fortfarande bäcksvart. Stackars krakar som fick slita med att reda upp oredan när det väl satt igång igen. Inte roligt kan jag tala om!! Just nu ligger jag i badet, en aspirinmask i fejset och färg i håret. Det var verkligen på tiden att fixa till håret, såg nästan flintis ut på vissa ställen. Inte schnyggt! Har precis skrubbat ansiktet med askorbinsyra, jag glömmer alltid bort alla fiffiga saker hela tiden. Dumt att få rutin på masken & skrubben, kom igen nu Sandra! Lite smarrig fredagsmiddag ska intas om en liten stund, jag är så hungrig att jag håller på och dö!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback