Zucchinipasta.



Denna förjävliga dagen börjar lida mot sitt slut. Jag kan inte se något positivt med denna dagen alls, det skulle vara då att middagen jag lagade idag var grymt god. Köttfärssås med zucchinipasta och parmesan. Yum yum!
Vi har många som är sjuka på jobbet så det är spännande varje dag nu hur dagen ska se ut. Idag var som sagt ingen dag som kommer gå till historien som världens bästa dag eller ens något i närheten men så snart är den finally over.

Imorgon skulle jag som vanligt jobba 15-22.05 men iomed sjukdomar jobbar jag istället 6-15. Det klagar jag verkligen inte på även om jag inte är råtaggad på att gå utanför dörren 05.30 och gå upp ännu tidigare.
Jag får komma hem tidigt och på torsdag är jag ju ledig, hallelulja, och så på fredag kör jag kortpass och slutar 13.45 som alltid innan ledig helg. Wooop woooop!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback