Wishlist.

Jag kan nu efter en rejäl rensning i Evelyns garderob konstatera att det ekar lite halvt tomt där inne. Herregud vad hon har växt! Därför har vi kommit fram till att Evelyn önskar sig kläder i födelsedagspresent, eller presentkort för den delen. Det behövs en rejäl påfyllning av lite allt möjligt. Hon har tex tre par byxor i sin garderob som hon kan ha, varav ett par är leggings och det andra paret egentligen skulle behöva ryka men jag kan ju inte gör mig av med allt innan vi har nytt :) inga pyjamas eller mysdressar kvar alls och väldigt dåligt med vanliga tishor/tröjor.



Byxorna på bilden önskar sig Evelyn i stl 92 eller 98. Den som hittar tröjan på bilden är världens bästa människa, den finns inte någonstans i Hms webshop förutom på denna bilden då man egentligen gör reklam för byxorna. Jag är kär i den tröjan!!!!!!



Denna är ju lite lik men inte långarmad, också jättesöt. HM.


Cardigan Rosa
Lindex.
Treggings Grå
Lindex.


Zara.


Zara.


Zara.


Zara.

Zara.

Zara.


Zara.



En liten sneakpeak på önskelistan- Byxor, tröjor, pyjamas & en mjukisdress i någon härlig färg.


Adidas har ju jättefina och alla Evelyns är bortplockade nu.

Lilla damen har blivit så stor att det nog är dags för stl 98/104. Känns som att det var alldeles nyligen hon började med 92 men som sagt, från ingenstans växte hon så det knakade de sista månaderna. I byxor har hon fortfarande stl 92 men det kanske funkar med 98 också. Jag som alltid sagt att hon är såå liten, pofffff sa det bara.


/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback