Baby you're a firework.

Hemma efter årets första arbetsdag. Jag har hamnat i en riktig jobbsvacka, jag har ingen lust alls att gå till jobbet någon dag i veckan alls. Inte för att jag tidigare har jublat av lycka över att behöva jobba men jag har inte haft nå problem med det alls sedan jag bytte jobb.
Nu däremot har jag aldrig lust att bege mig iväg men det har inget med mitt jobb att göra egentligen för jag trivs fortfarande med mina arbetsuppgifter och arbetskollegor. Det är bara sjävla grejen med att vara ledig, jag vill ju umgås med min familj så mycket det bara går och ibland kan det känns som att det blir lite lite av den varan.
Jag hoppas jag kommer ur svackan illa kvickt, får försöka tänka positivt för jobba bör man ju ;)








Its a new year god damn it.

Jag och the love of my life kollade på en film som hette Chloe igår och åt ostbricka med massor av olika ostar.
Hur gott som helst och filmen var psyko men bra. Haha.. Det finns lite kvar av ostarna så det tänkte jag krypa ner under filten i soffan och smaska på när lillis lagt sig. Fab!

/ Sandr0o



Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback