Superhappy.

Jag och min älskade har lekt inredare hela helgen.
Vi har nämligen kört en makeover på vårat vardagsrum. Det enda som saknas nu är ett nytt datorbord och ett spegelfat att ha på soffbordet med ljuslyktor på.
Vi är förbannat nöjda, det är fantastiskt fint här hos oss nu. Det blev tillomed bättre än väntat och det känns ju fab!



    

 
Lite sneakpeaks från the makeover.


Spegelfat
Det här jäkla spegelfatet vill jag ha, eller åtminstonde något liknande. vart ska jag hitta det? Idag hittade jag bara ett alldeles för litet som dessutom hade 4 fula ljuslyktor som ingick. Det på bilden vore perfekt. Ska nog ta en sväng förbi Sia imorgon på lunchrasten. Det låter som en bra idé!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback