Say hello to my new best friend.


Heeeelllloooooo!




Jag har länge gått och suktat efter marokansk olja men har inte fått arslet ur vagnen men i julklapp av R fick jag äntligen denna underbara olja. Jag kan säga er att det har uppstått kärlek mellan mig och denna lilla flaska. Jag fullkomligt älskar känslan i håret efter några droppar olja. Aldrig någonsin har mitt hår varit så mjukt och härligt. Åhhh ♥

Jag rekomenderar den varmt och då har jag bara använt den i två veckor, vi får se om den ger nå fler effekter som inte märks ännu. Det den gör för mig nu räcker redan långt. Hallelulja!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Hanna

Visst är den toppen, jag har haft min i några veckor och jag älskar den! Dyr men dryg så den räcker nog bra länge :) när har vi date min sköna?


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback