LCHF - nu är det dags igen.

På måndag drar jag igång med LCHF igen efter ett grymt långt uppehåll. Eller jaa uppehåll och uppehåll, jag bestämde mig för att det var nog och slutade. Nu är det dags att ta upp det igen då vågen inte visar alls den vikten som jag vill. Jag har ingen ork eller motivation för att köra en pulverdiet igen även om man rasar kvickt i vikt. LCHF är min grej helt enkelt, man slipper gå omkring och vara hungrig och man får äta en massa smaskigt ändå.
Jag tänkte beställa Katrins bok som hon släppte för inte allt för längesedan. Jag tror och hoppas att den är bra. Ibland kan det behövas lite inspiration så det slipper bli samma hela tiden, det kommer jag ihåg att jag fastnade lite i sist.
Jag känner mig väldigt motiverad då jag bestämde det här för längesedan och längtar efter att dra igång. 10 kg ska puts väck och där med basta. Jag har dock ingen aning om vad jag väger men det känns som en rimlig siffra, jag vill tillbaka till hur jag såg ut innan sommaren där. Då trivdes jag!!!!
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback