Kalasigt.

Imorgon ska vi ha ett litet kalas för våran blivande treåring. Släkten ska komma hit och fira på Evelyns födelsedag och vi blir så jäkla många om alla ska komma samtidigt. Imorgon kör vi alltså några få vänner då alla inte kunde men det blir himla mysigt. Evelyn ser verkligen fram emot att få leka med Vanessa, dem hade så roligt sist när vi var hemma hos Sanna med familj på middag. Jag har förberett morgondagens fika och jag ska bjuda på något barnkalasigt faktiskt. Screw seriösa och fina bakverk, det jobbet sparar jag tills på torsdag när jag faktiskt är ledig innan ;) Slutar 16 imorgon så det är bara att stressa hem och fixa iordning för runt 18 kommer gästerna.

Dem ska ju lägga golvet här imorgon också medan vi jobbar så jag antar att det kan vara lite rörigt som måste städas upp. Jag längtar efter att ÄNTLIGEN ha ett golv igen och till att se hur fint det förhoppningsvis kommer bli.






Helt plötsligt satt det en dam på bordet och åt direkt ur såsburken. Haha!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback