Jag lämnar in handduken.

Jag är helt slut.
Tåget stod stilla påvägen hem pga ett trasigt tåg framför, kom fram till förskolan precis lagom till 18 när dem stänger. Hem, laga mat, plocka undan och så äta maten strax efter 19. Det blev inte riktigt optimalt det här inte och sen att middagen slutade med bråk pga av en trotsig och trött blivande treåring. Hon slutade sova middag när vi var i Thailand, bara av sig själv sådär men nu när hon är på förskolan och stojar hela dagen och hon inte sovit så är det ett litet monster man får med sig hem. Speciellt de här två dagarna, herregud vad trött jag är just nu. Trotsunge it is, hoppas det mest beror på att hon varit trött de här dagarna. Vi kan ju hålla tummarna iallafall va ;)


Jag sitter och kollar på systrar i jeans i brist på annat och för att man får se snuttar från Santorini som enligt mig är den vackraste platsen på jorden och som ger mig en drös med minnen från tiden där. En av filmerna spelades faktiskt in under perioden jag bodde där, för skådisarna spottades minsann.





Det sjuka är att det ser precis likadant ut som på bilderna, precis lika vackert. Helt insane efter fyra månader där tappade jag fortfarande andan varenda gång jag stod vid viewpointen även fast jag sett det tusen gånger.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback