Golvet is on its way.

Imorgon ska vi äntligen få ett golv i köket igen efter att ha levt med betonggolv i lite drygt 3 månader. Idag innan jag började jobbet ringde jag till firman som rev golvet och undrade lite hur läget såg ut då det företaget som hade hand om fläkten tog bort den för 1 månad sedan och sa att firman skulle höra av sig.
Mannen jag pratade med sa "aj aj aj, har du inte hört något på en månad" och skulle genast kolla upp det och att någon skulle återkomma. Efter någon timme ringde han upp och frågade om det gick bra att dem kommer imorgonbitti.
Det passade ju ypperligt bra med tanke på att jag är ledig, mindre roligt att dem kommer mellan 8-9 när det nu är min lediga dag men herregud så skönt det ska bli med ett golv igen. Jag & Evelyn får nog sticka iväg på något äventyr imorgon för hemma kan vi knappast hänga hela dagen med golvgubbarna springandes. Nej vet ni vad!

Vi visade ett vitt ekgolv för snubben som var här och rev så det hoppas jag innerligt att dem har kommit ihåg. Det blir nog himla snyggt!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad skönt min vän :) då får jag se det fina golvet nästa vecka när prinsessan fyller år <3 LOVE H!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback