Woop woop.


Började 06.30 idag och efter en natt med alldeles för lite sömn. En viss liten hade ont i halsen, hostade och hade sig way too much så både jag & R trodde vi skulle bli knäppa tillslut. Dagen flöt på riktigt bra trots att jag var förbaskat trött men efter en Celsius så blev det Sandra på speed. Älskart!

Slutade 16, åkte hem, hoppade i träningskläderna och stack iväg igen. Fullt med folk på gymmet vid den tiden såklart, ogillar egentligen att gå dit och trängas då men vad gör man. Värmde upp med intervaller och körde axlar, bröst & triceps. Jag brukar fan dö av att springa men det gick riktigt bra. Pepp!

Jag har lagt en massa grejor i varukorgen hos Gymgrossisten och väntar på att R ska beställa ikväll. Aminosyror, proteinpulver och blaj. Nu jäklar ni.. Inte sjutton tränar jag för att vara motionär inte, jag ska bli stark!





Imorgon infinner jag mig på gymmet vid 06 för att hinna träna innan R börjar jobba 08. Jag är hemma från jobbet med lillis imorgon då hon hostar & har sig. När R kommer hem från jobbet sen ska jag till världens bästa Sanna & fixa frillan. So excited!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback