Woooop wooooop.

Det här kommer bli en sån där alldeles fab dag. Det känner jag!
Är nyss hemkommen efter ett hårt benpass, är helt körd i benen och hade smärre problem att ta mig ner för trappan på Sats. Haha SKÖNT!
Herregud så pepp jag känner mig nu igen. Jag har redan hunnit med att träna två gånger denna veckan och då har jag imorgon och på fredag kvar när jag ska dit också. Karln skrev ett schema till mig i söndags så det kör jag på. PEPP!

Lika bra att sätta igång och städa här hemma så slipper vi det imorgon när vi är lediga alla tre. Energin är på topp! Kan vi hitta på något roligt imorgon efter träningen istället. Evelyn ska med mig till minisats imorgon och hon längtar!



Jag ska tillbaka. Smala ben? JAVISST! Men bara smal, nu jävlar ska vi bli tighta också. YES!


Ska vi göra något äckligt baby? Kan inte sluta lyssna på låten.


/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback