Nu kör vi.

Imorse begav vi oss till Sats hela familjen. Det var verkligen på tiden. Evelyn fick hänga på MiniSats för första gången och det gick skitbra, inte ett pip. In med henne där bara och så träna, hon verkade ha haft roligt. Perfekt!
Synd bara att det var Rs sista dag på Sats idag då han tröttnat på gymmet och ska börja på ett annat, annars hade vi ju kunnat träna tillsammans. Han hade kunnat bli min PT ;)


ADIDAS W MF 3S 3/4 TIGHT BLACK /WHITE
Byxa "Firebird TP" - Bloom/Running White
Jag älskar snygga träningskläder. Det är ju superhett verkligen!!!!


Jag passade på att införskaffa ett par till träningsbyxor & en sport-bh idag, ett par av varje håller ju inte speciellt länge. Då har jag något att svida om till när jag sticker från jobbet direkt till gymmet imorgon, med en Celsius i handen så att jag orkar eftersom jag ska upp förbannat tidigt imorgon igen.
Jag är motiverad, nu jäklar kör vi.


Missa förresten inte en grym film som börjar nu klockan 21 - Allt för min syster på Sjuan.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Anonym

slits träningskläderna i byrålådan??? Kan tro det:)

Imorgon, nästa vecka, nästa månad:)))

2012-02-02 @ 21:58:10
Postat av: Hanna

Åh vännen det är för jävla skönt med träning, har fastnat som en dåre och får väldigt dåligt samvete när jag inte går som planerat!!

Skönt att minisats funkar för prinsessan!!

Om en vecka och en dag finns det ingen träning i skallen, bara PARTY ala greece!!!!!



LOVE H !


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback