Hooked.

Jag är sjukligt laddad inför imorgon. Det väntas nämligen ett träningspass imorgon igen och efter dagens grymma pass är jag mer än pepp. I onsdags gick det halvdant och orken fanns inte helt där, börjar man 06 och inte sovit ordentligt plus en skitdag på det känns det helt okej ändå. Jag körde tills jag var illamående och förstörd men energin fanns inte med till 100. Skönt då att dagens pass blev kick ass och jag känner en härlig träningsvärk i rygg & biceps.

Jag har suttit och läst träningbloggar med lchf-inriktning och hittat en tjej som är helt jävla amazing. Det går inte att sluta läsa. Hon skriver om allt och det är bara så fruktansvärt intressant med all vetenskap hon lägger upp om såväl träningsgrejer, hårmetoder och ting för huden osv.



"Jag heter Martina & är civilingenjör inom bioteknik & medicinsk teknik med ett brinnande intresse för allt som har med hälsa att göra. Dedikerad LCHF:are sedan 2010 och tränar regelbundet tung styrketräning & löpning. Här skriver jag om lågkolhydratkost, naturlig föda & övergripande samband mellan kost och hälsa. Biokemiska resonemang blandat med min personliga nyfikenhet & strävan efter ett hälsosammare liv - min träning, recept, dieter & motivation i massor!"

http://lchfklubben.se/healthandscience
In & läs med er och förbered er på att bli amazed.


Inspo.

Ligger och väntar på att R ska komma hem från jobbet så jag kan slänga i mig lite middag/kvällsmål. Turkisk yoghurt, vispgrädde och några hallon.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback