Ledig dag.


Hon tar hand om sina dockor precis som pedgogerna på förskolan tar hand om dem. Här var det sovstund och det skulle klappas på alla dockor.

Jag har precis dragit en sväng med dammsugarn. R städade igår men det är helt sinnessjukt hur snabbt det blir smuligt. Kan bli tokig ibland men nu så är det smulfritt, åtminstonde för en kort stund.
Evelyn ville sova för en stund sedan så hon ligger nerbäddad.
Jag har en idé om att rensa min garderob, det behövs verkligen för jag hittar nada in there. All luft gick dock ur mig efter morgonens träningspass, jag som brukar få energi av det blev helt utpumpad. Dumt!

Vi får väl se om jag får arslet ur vagnen. Hoppas det. Skulle behöva en Celsius men dem är slut.
D...u...m...t!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback