Helt galet.

Sist jag skrev var det pepp som gällde och sedan sist har det varit allt annat än pepp. Efter mitt stenhårda benpass, fram emot kvällen där kände jag hur ont det började göra i vaderna. Bytte med en kollega så att jag fick vara i info där man inte springer riktigt lika mycket. BAAAAM när jag vaknade igår morse som Agda 83 som skulle försöka ta sig upp ur sängen, nästa omöjligt! Inga hälsar ner i golvet här inte, snarare hoppar runt på tå för att det skulle gå. Hemskt hemskt hemskt men tack & lov var jag ledig.

R smörjde med tigerbalsam igårkväll men jag hade fortfarande riktigt svårt att sova och sov dåligt. Idag har jag jobbat, har åkt typ skridskor fram för att det inte ska göra fullt lika ont att röra sig. Har jag stått still i en minut eller suttit ner är jag körd. Det gör så jäkla ont att försöka sträcka ut! Efter en ganska kort dag på jobbet ligger jag i soffan och känner mig helt körd. Jag har aldrig varit med om sådan träningsvärk innan, helt insane. Jag har träningsvärk framsida lår också men herregud det är ju rena barnleken mot det här. 
Känns som att jag har två superömma tennisbollar under huden i vaderna, så nu ska jag ta dessa och köra ett varv med tigerbalsam igen och sträcka ut. Musklerna är alldeles stenhårda. Pissigt att träningsplanen för denna veckan gick i stöpet, jag kan inte gå och träna när jag är såhär. Två av fyra gånger.. Surt!!!

R är på begravning och ikväll åker jag & lillis till mina föräldrar och äter middag. Ska passa på att låna morsans vetepåse tror jag, kan säkert vara skönt.


/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

Hej! Det är bara 2 dagar kvar på tävlingen hos mig där du kan vinna ett presentkort hos Hejbaby.se. Dom har tuffa kläder för tuffa barn 0-6 år :) Gratis kläder är ju aldrig fel, så klart du ska vara med och tävla!



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html



Har fler tävlingar i bloggen också som kan passa, titta in här i tävlingskategorin:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Kram

2012-02-12 @ 18:51:28
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback