1 veckas update.

I torsdags mätte jag mig för andra gången sedan jag bestämde mig för att nu jävlar kör vi med träning och lchf. Efter 1 vecka har mitt midjemått minskat med 5 centimeter och det är väl det måttet som är mest spännande då de andra inte märks lika markant, ½ - 1 cm här och var. 5 cm minus på midjan känns dock grymt bra och det märks.

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig med träningen förra veckan som sagt, iomed den där träningsvärken från helvetet. Ny vecka, nya tag och denna veckan blir det onsdag-fredag.

Vi har startat en riktigt tung vecka med 6 arbetsdagar både jag & R. Det tråkiga är också att R jobbar till 21.30 hela veckan förutom på onsdag och då jobbar jag till 22. Kul verkligen, det blir mycket quality time den här veckan. Imorgon är det alla hjärtans dag också, håller på och fixar lite med det nu och hoppas det ska gå som jag vill. Det återstår att se!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback