Mellandagsrean.

Idag har vi varit en tur ut på mellandagsrean. Allra bäst var det på Barnens Hus, 75% rabatt på alla kläder. Helt galet hur det kan vara så billigt!
Vi shoppade till både storasyster & lillasyster i magen. Några bodysar & pyjamasar till liten, det allra första vi köper. Var alldeles för billigt för att strunta i det!

Vår julledighet lider mot sitt slut. 5 dagars ledigt och vi har bara 1 dag kvar nu innan det är dags att jobba igen. Åh det är ju så himla mysigt att bara vara lediga tillsammans.. En dag har vi som sagt kvar och då ska vi minsann gå och se på Disney On Ice som Evelyn bland annat fick i julklapp av oss. Ska bli väldigt kul, hoppas hon gillar det lilla fröken!

Ligger i soffan med vetekudden, har haft något så hysteriskt ont i eftermiddag. Jag önskar så att något kunde lindra smärtan! Jag tänkte ringa och boka tid hos en sjukgymnast imorgon, så får vi hoppas jag kan få en tid relativt snart.
Dags att försöka ta tag i det här för jag vill inte gärna bli sjukskriven direkt!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback