Julhets!

Jag är slut.. Finito. Kaputt.

5 dagar avklarade, bara 4 dagar kvar. Dock bara en riktigt tuff dag kvar och det är imorgon då jag kör till 18.30. Resten av veckan jobbar jag 8-16 och det går alltid superfort plus att de största kaoset är på kvällarna hos oss.
Idag var en halvt hysterisk dag. Kaoset var totalt när jag lämnade bygget vid 18.30. Crazy lång kö och på tok för lite personal. Det ropades efter folk som redan gått hem och en av ägarna fick slänga av sig jackan, släppa sin fryspizza & mjölk och jobba igen. Det är inte mer än rätt när man drar ner så mycket på personalen inför årets största helg. Väljer man att göra så får man för sjutton se till att man finns där under butikens öppettider själv. Då får man stå sitt kast helt enkelt!
Det finns ingen hejd på hur stressigt det är just nu.. Man är alldeles matt när man äntligen får stämpla ut för dagen! Fullt kaos utan kontroll.. Men som sagt 4 dagars arbete kvar innan vi går på 5 dagars ledighet hela familjen. Jag längtar ihjäl mig!

Nu tänkte vi kika på någon julfilm som visas på tv, få lite myskänsla.. Jag har förbaskat ont i ryggslutet och ned i benet (som vanligt, hmpf) så det är väl till att värma vetekudden i hopp om lindring. Just nu kan jag inte ens ligga ned pga smärtan så sitta it is. Lovely!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback