Evelyn önskar sig..

Jag har försökt knåpa ihop en liten önskelista till fröken Evelyn med tanke på julafton som närmar sig och hennes kommande födelsedag.
 
 
 
 
 
 
Evelyn tycker om att leka med Duplo och vill gärna ha fler klossar att bygga med.
 
Evelyn har blivit en riktig liten pusslare på sista tiden. Dock tycker jag att alla hennes pussel är på tok för lätta och utmanar henne inte för fem öre, utan dem är klara på tre röda. Så gärna pussel med lite fler bitar!
 
En målarväska som kan hålla allt på plats skulle uppskattas då Evelyn älskar att rita & måla.
 
 
Sedan växer ju fröken som ogräs så nya kläder är både välbehövligt och uppskattat.
Jag förstår inte riktigt hur mycket den lilla människan växer, haha. Fort går det iallafall!
 
 
Evelyn vill gärna ha en ny "one piece" att mysa runt i då hon har växt ur sin förra. Next har många jättefina!
 
 
 
 
 
Damen har vuxit ur de flesta av sina pyjamasar och de prickiga från Lindex är urgulliga och skulle passa fröken Rosa perfekt.  Mycket plagg med mönster, glitter, paljetter, schyssta slitningar & läckra detaljer. We like it.. Heja coola barnkläder! Tror ni min dotter tycker om glitter eller? Glitter & rosa till alla om Evelyn fick bestämma!
 
Det är inte helt lätt att komma på saker och Evelyn kan man knappast fråga på riktigt för hon vill ha precis allt som görs reklam om på tv och minst 5 saker på varje sida i leksakstidningarna.
Så vi tar det med en klackspark ;)
 
/ Sandr0o
 
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback