Ett Två Gnäll.

Idag har varit en halvjobbig dag. Jag har känt mig jättegravid och magen har bara varit i vägen konstant, trots att den inte är speciellt stor egentligen, haha. Värre blir det ju lixom!
Imorse tappade jag precis allt jag rörde vid på golvet - pennor, pengar & allt man kan tänka sig. Med tungt huvud, trötta ben & sliten kropp var det upp och ner som gällde. Någon ville minsann testa mitt tålamod idag!

Runt tiotiden fick jag spendera en stund på toaletten på jobbet också då jag mådde väldigt illa och kände spyan i halsen. Med efter lite snabb vila och vatten började det kännas bättre. Tack & lov för det, sjuk vill jag inte bli.

Gnälligt värre idag men nu känns det iallafall bättre!
Nu tänker jag lägga mig i min favoritfamn och läsa om Femti resten av kvällen. Andra boken utläst ikväll, måste köpa nästa illa kvickt. Jagkaninteslutaläsa!

Bästa tänkbara kvällen ❤


Kommentarer
Postat av: Sussi

Man får ha sådana dagar ibland =) Men tänker, precis som du, att det kommer ju bara bli värre.. Haha. Kanske man hinner bli lite härdad innan magen blir alltför stor =)

Hoppas du mår bättre nu!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback