Världens bästa kille kanske?

Imorse vaknade vi runt 09 men jag lyckades somna om. Vaknar efter 12, går upp och hittar min karl i köket skurandes och märker att det luktar rengöringsmedel överallt. Istället för att väcka mig och städa tillsammans som vi hade planerat så har han kirrat biffen själv och gett mig sovmorgon. Ingen dålig sovmorgon heller att vakna efter 12, var överjävligt trött så det var himla skönt det.
 
På eftermiddagen stack jag iväg på en halvspontan fikadejt med fina tjejor medan han var hemma och tvättade. "Åk du", sa han bara. Hur snäll? När jag kom hem ordnade han middag (sin paradrätt) bestående av kotletter i tomatsås med potatismos och sallad. Delicious!
 
Hur bra sambo får man lov att ha? Typ världsbäst skulle jag säga.
 
 
 
 
/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: JessICA

Typ bortskämd?? :p

2012-08-26 @ 23:02:48
Postat av: cattis

han e allt bra han som förstår att en fika me oss är nödvändig ;) Tumbs up för bertan! :)

2012-08-27 @ 01:52:25

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback