Time flies.

Första arbetsdagen efter semestern är avklarad. Dagen har flytit på riktigt bra och tiden flög fram. Mina ben & fötter däremot håller på och dödar mig långsamt just nu. Hämtade Evelyn på förskolan och promenerade hem, kände för att göra en Evelyn (ibland gör hon så iaf) och sätta mig på marken och skrika & gråta sista biten. Haha galet, ska slänga i mig alvedon faktiskt. Så illa är det!
 
Idag har Evelyn börjat på en ny avdelning på förskolan. Den sista avdelningen man går på innan det sen är dags att börja skolan. Evelyn är så stolt och pratar redan massor om skolan. Vad man gör i skolan och vad man kan göra när man har blivit så pass stor att hon ska gå i skolan, laga mat och blabla massa annat säger hon.
Stopp & belägg lixom! Tiden går för fort.. Nu är det visserligen ett bra tag kvar tills hon ska börja i skolan (haha) men ändå. När hon redan börjar prata om det och är så exalterad och om tiden ska gå lika snabbt fram till skolstarten så är vi snart där. Herregud!
 
True story. Glöm aldrig det. Det är du och bara du som styr ditt liv.
 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback