Taggad.

Första dagen på mitt nya liv är förbi. Haha har ni hört den förut eller?!
Skämt å sido, det här följer ju bara helt enligt mina planer. Jag har haft semester med allt vad det innebär, släppt fokus på maten och ätit precis vad jag har velat i stort sett. Ett litet avbrott helt enkelt men nu är det alltså dags att gå tillbaka till det normala igen. Det ska bli fruktansvärt skönt faktiskt och jag är mer motiverad än någonsin.

Det är ju en helt fantastisk känsla, håller ni inte med? När man längtar till nästa träningspass? När man känner att man spricker för att man är så exalterad och motiverad? När man går omkring och strukturerar saker och ting i huvudet?
PEPP!

Just nu har jag försökt komma fram till hur jag ska lägga upp maten för att uppnå maximalt resultat tills nästa lördag. Haha knäpp man är men det är ju sååååå kul att vrida, vända, fundera och prova sig fram. Lite mer än en vecka är allt jag har för sen har jag ju ett färdigt kostschema som jag ska följa hela hösten och en bit in på vintern.

Min plan är att försöka utesluta mejerier nästintill helt och fullt, en kvarg per dag and thats it i mejeriväg. Kolhydraterna knallar iväg ganska snabbt där. Fokusera mestadels på att få i mig protein, vilket jag ofta är extremt dålig på i förhållande till hur jag tränar och vad jag borde få i mig.

Bara för att jag försöker undvika kolisar och utesluter mejeriprodukter i stor utsträckning behöver ni inte bli oroliga för att jag inte ska äta något alls. Haha vad skulle det vara för mening att träna hårt om jag slarvade med maten? Nej vet ni vad, smartare än så är jag allt ;)

Fuck lagom. Här är det all in som gäller!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback