It turned.

Jag var ju omotiverad utav bara fan imorse. Minns ni?
Jag flyger upp för trappan på gymmet och upptäcker att smithen är ledig.
Motivationen sköljde över mig, HELL YEAH!
Det blev en jädra massa set där uppe idag, 6 set bänk, 4 set snebänk, 4 set smalbänk & 3 set militärpress bakom nacken. Har ganska nyligen börjat köra bänk faktiskt, ökade vikterna idag och det gick awesome. Kul ju, sakta men säkert. Jag ska bli stark!
 
En jävla massa övningar blev det idag, brukar inte köra riktigt så här många övningar jämt, tror tillomed att jag glömt någon men strunt samma. Körde triceps push downs i kabeln med rep & stång, samt med en arm i taget, sidolyft, hantellyft framåt, hantelflyes och axelpress. Plus dessa 3 övningar, däribland den där övningen för baksida axel som jag skrev om igår. Sjukt skön! Härlig video med Mr.AldrigVila himself som visar övningarna. Try them om ni inte gjort det förut..
 Crazy fokus på axlar och triceps idag och med all rätt eftersom min prio ligger där.
Kändes riktigt bra idag.. Kom igen, väx nu för fan!
Jag älskar när man är så sjukligt omotiverad och inte alls vill träna, när hela skiten bara vänder och förvandlas till något grymt. Idag var en sån dag, det tackar vi för!
 
 
 
Evy kikar på Simpson & R tittar på Sverige - Brasilien. Jag kände faktiskt inte att något lockade.. ALLS! Men om en liten stund ska vi kolla på film. Köpte 4 nya filmer idag, håll tummarna för att det är något att ha!
 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback