Free day.

Ledig dag har betytt grymt träningspass, storhandling & fotboll.

Axlar, bröst & triceps idag. Fortfarande mitt favoritpass det där. Körde en "ny" bröstövning & en "ny" axelövning och så hoppade vi hopprep mellan alla tricepsövningar. Jag älskar hopprepp fifan, det är ett kul och effektivt sätt att få upp flåset i mina ögon. Inge meshopp här inte utan man hoppar så snabbt man klarar av men man försöker hela tiden pressa sig till att hoppa ännu snabbare. Så ska det gå till! Körde med Marcus idag och även han verkade nöjd med passet, bra upplägg blev det!

AIK - CSKA Moskva har jag, R, min pappa & lillebror tittat på ikväll. Hem och laga matlåda för morgondagen och nu är det dags att sluta ögonen och se fram emot en ny dag. 04.45 ringer klockan så det är nog på tiden att jag trampar igång skönhetssömnen.
Slutar före 14 och då sticker jag mot gymmet. Ben & mage ska tränas, annorlunda upplägg imorgon med övningar jag vanligtvis inte brukar köra. Ska bli spännande och förhoppningsvis kul!

Natti!




Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback