En veckas semester kvar.

Grillat kött, champinjoner, halloumi och lite aioli ligger nu i min mage. Vi slog till på grillning ikväll, yummie! Mätt som en plätt är jag..

Startade dagen med en powerwalk på 1 mil, sjukt bra tempo faktiskt. Svårt att komma upp i bättre tempo när man bara "får" gå, speciellt när man går så pass långt. Måttligt trött i ben & fötter och måttligt svettig när jag kom hem. R har svårt att förstå att jag ens blir svettig när jag är ute och powerwalkar, jag skrattar mest åt honom för jag vet att han aldrig skulle palla att hänga med i min takt.

Jag & Evelyn tog tåget till Kista idag. Pappan i huset var på bio så vi stack dit när vi var fixade och klara, kollade runt lite och sen kunde vi åka hem med karln. Jag slog till på ett par nya hörlurar, a-JAYS Four blev det. I mina drömmar hade jag kommit hem med ett par beatsbydre men det räckte med den mindre förmögenheten jag lade på dessa lurar, haha!
Köpte dessutom ett sånt där supersnyggt sportarmband till telefonen. Lägg märke till min ironi nu va!
MEN jag älskar att lyssna på musik när jag tränar/promenerar. Om detta ska funka måste jag alltså ha en tjocktröja på mig för att ha någonstans att göra av telefonen. Det är inte alltid jag vill ha det men däremot vill jag ALLTID ha musik. Fokusen hos mig blir deadly med awesome musik i öronen.
I-landsproblem but problem solved!

Blir ordentlig invigning på gymmet imorgonkväll. Cant wait!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/30283/images/2012/pic_5027ee5ce087c311bc00002a.jpg" class="image">


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback