Wanna be startin somethin.

Energin är på topp, som vanligt numera. No Celsius needed? Vad hände där? Jag klagar verkligen inte, jag fullkomligt älskar min nya energi. Vi lyssnar på grym musik på hög volym här hemma, jag och min kärlek.
Jag hoppar omkring, gör matlåda kombinerat med lite magövningar - upp och ner bara. Tjoff tjoff!

Jag fick nyss kommentaren "Vad fan gör du för något, hoppar runt som en jävla schimpans". Haha japp.. Det är jag det. I torsdags när vi var ute på promenix passade jag på att hjula och annat studs på en gräsplätt. R tycker jag beter mig fullkomligt normalt och har inga kommentarer på mitt beteende? Absolut ;)


Måste bara länka till en grym tjej och ett
grymt inlägg. Hon skriver fab och just det här inlägget var verkligen spot on. Pepp och positivt is the shit!






/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback