Redhead.

Jag sitter med ricinolja i håret och har gjort det i någon timme. Tänkte börja om från början med testning av det, jag glömde bort och orkade inte sist. Så nu kör vi - pretty hair here I come!
Jag började känna mig förkyld igår med ont i hals och andra förkylningssymptom. Jag trodde jag skulle må mycket värre imorse men det kändes okej, fortfarande massa kli & kittel i näsan plus lite känningar i halsen.
Efter jobbet idag drog jag till gymmet, jag har nog aldrig varit så omotiverad någonsin men jag tog mig dit och jag var helt slut i benen när jag gick därifrån. Bra skit!








Bilderna är från när jag var på väg på 25års firande. Där ser ni min nya hårfärg litegrann, blev inte riktigt så rött som jag hade tänkt mig men det duger och jag är nöjd!

Dags att slöja ur oljan ur barret, mysa ner mig i soffan och njuta av några skedar kesellaglass, härligt för halsen.


/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skorna är ute och går med de små flickorna

2012-04-24 @ 08:49:55
Postat av: Hanna

Åhh vad snygg du är min vän!!



LOVE H !


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback