Squash.

Imorse startade jag dagen med att spela squash med min pappa. Fy satan vad jobbigt.. Men kul! Det gör vi garanterat igen. Körde några magövningar efter och sen svängde jag ner på centrum och köpte påskägg till lillskiten. Det blev en blandad kompott men inge godis iaf, vill inte att hon ska vänja sig vid sådant. Visst får hon äta godis och annat gottis men det blir en alldeles för stor grej av det hela om hon får ett påskägg fyllt med snask. Sånna är vi!

Nu är vi påväg att hämta Rs syster och ska på middag hos svärisarna. Min mage strejkar lite och jag tror minsann att min stackars mage inte vill att jag ska stressa alls. Någon annan anledning till varför den besvärar mig så ibland kan jag inte komma på. Tummen ner för den!!!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback