Love life hörrni!

Dagen lider mot sitt slut.
Träningen idag gick grymt. Blev 5 km på bandet då det var grått & tråkigt ute, dock kändes det mycket tyngre än vanligt. Det brukar gå på ett kick bara utan några probs men idag var det som sagt tungt för den lilla skiten. Jag har aldrig någon pepp på att köra längre än 5 km på bandet heller, nöter mycket hellre utomhus.

Ryggen fick sig en rejäl omgång och jag har verkligen känt mig helt slut där hela dagen. Det börjar smyga sig på träningsvärk, skön känsla. Tillomed biceps kändes grymt idag, det som annars inte är någon höjdare. Pepp, en vacker dag ska jag bli stark också.

Imorgon är jag ledig och då står ben & mage på schemat. Är riktigt laddad inför morgondagen!




Ni vet den där sjuka energin jag skrev om i tisdags? Jepp, still there. Helt galet verkligen! Mina kollegor börjar undra vad det är med mig men samtidigt är det ju grymt att gå omkring som en liten energiknippe.


Jag vill tatuera mig, har jag sagt det? Beslutsångest.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback