Lets Dance.

Jag ligger i soffan framför Lets Dance. Har inte sett något av programmet ännu, jag som brukar följa det slaviskt annars ;) Upptäckte nyss att mitt hatobjekt i juryn iaf är borta, wiho!

Karln fixar i köket efter middagen, snart ska ett barn läggas och vi ska ha fredagsmys. För min del blir det fruktsallad med vaniljkesella, har ni hört det förut? Haha mitt nya craving verkligen..

Igår var en fab dag, infann mig på gymmet vid 07 för att hinna träna innan jobbet. Jobbade 10-17 med fantastiskt fina kollegor och humöret på topp hos alla, älskar såna speciella dagar med hög försäljning. Efter jobb var det dags att hämta lilltjejen och sen iväg på påskmiddag hos Kimmi med fina vänner. Fab fab fab rakt igenom helt enkelt!




Kommentarer
Postat av: JessICA

Gissa vilken kessellacravings jag hade på Malta! Å tränings abstinens! Underbart med semester men nu vill jag fan träna!!

2012-04-20 @ 10:55:58

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback