Koppor.

Det är skinande rent hos oss efter flera timmars slit. Skönare känsla får man leta efter, städat & klart!

R upptäckte att Evelyn hade fått några prickar på sidan av magen och vi misstänkte direkt vattkoppor då det har gått på förskolan under en längre tid. Dock är det ju lite svårt att veta men nu har det ploppat upp fler och fler prickar så jag tror helt klart det är vattkoppor vi har att göra med. Inga som är vätskefyllda ännu men det kanske kommer senare? Vad vet jag!

Imorgon ska Evy vara med min brors flickvän Carro, förskolan har planeringsdag och både jag & R jobbar. Tack & lov har hon haft vattkoppor så det går bra ändå! Evelyn har inte fått nå andra symptom än prickar, inge feber eller så. Hoppas det fortsätter så!!
Lilla donnan ser fram emot morgondagen..


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback