INSPO! - Träning.

Söndagskväll och som vanligt sitter jag här med en gnutta jobbångest, oavsett om jag varit ledig eller ej. Positivt att jobbhelgen är över men klockan ringer 04.45 imorgonbitti och det är inte roligt alls. Dock ser jag fram emot veckan som kommer, om man räknar bort onsdagen då jag stänger. Hatar att stänga och några dagar innan påsk lär det knappast bli roligare ;) Kör sju dagar i rad nu men sen är vi lediga hela familjen fredag - söndag. Det ska verkligen bli underbart!

Jag längtar till gymmet men jag har ingen möjlighet att gå dit förns på onsdag, riktigt värdelöst. Jag vill ta ut mig och svettas riktigt ordentligt. Längtar är verkligen rätt ord! Jag ska försöka spela squash med min pappa i veckan också förhoppningsvis, det kan bli roligt I belive.

















Blir ni inte sugna på att hoppa i träningskläderna och köra järnet?

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback