Goder kväll.

Det har varit en "lugn" kväll, jag har ju varit ute och rört på mig hela veckan på kvällarna men ikväll var det bara matlagning, tvätt och hårfärgning som stod på schemat.

Evelyn har varit på förskolan idag trots att jag varit ledig, ajabaja! Medan hon har varit där har jag tränat, promenerat, solat och sovit i någon timme. Så himla skönt verkligen!

Jag bestämde mig ikväll för att bli lite mer red head men den där jädra färgen biter inte riktigt på mitt hår, kanske var det för mörkt på sina ställen. Fick ett tips av frisörSanna men det ville sig inte riktigt trots det. Visst är det lite rödare men det är verkligen marginellt och knappt märkbart. Jag tror jag får ta till experthjälp någon dag ;)

Helgen knackar på dörren och imorgon ringer klockan tidigt as hell vilket också betyder att jag får gå hem tidigt. Hallelulja, ledig helg is the shit!


Min middag idag var hysteriskt god, kolla bara.


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback