Friday Im in love.

Det är vattkoppor. Måste vara! Nu har det ploppat upp en del och vi får väl se hur hon ser ut imorgonbitti. Några är nu vätskefyllda men långt ifrån alla. Inte alla besväras över dem är hon.. Än!

Nu är det dags att sussa, imorgon ska Evelyn lämnas till Carro och det är fredagsfin som gäller för mig. Kollegor på jobbet som brukar kommentera det ibland, lite roligt. I tisdags var jag tydligen fredagsfin också och det var inte okej för då blev det plötsligt svårt att hålla koll på vilken dag det var :) fina kollegor man har!

Men vi får se hur det blir med den saken, i nuläget rinner mitt högra äga något så förbannat hela tiden. Störigt!

Sen vill jag bara påpeka att jag snart blir tokig på min förkylning. Jag vill träna. Eller åtminstone röra på mig. Svettas lite. En pulshöjning och whatever lixom!
På måndag kör vi - längre tid än så får förkylningen inte på sig. Det gäller att visa vem som bestämmer ;)

Natti!




Kommentarer
Postat av: sanna

Tycker så synd om dig med din förkyldnigar.. Jobbigt det där när man blir sjuk.. Ni får väl ta och ha lite vilda brottningsmatcher hemma du och bertis så kanske du smygtränar lite utan att kroppen märker av det;) krya på er båda två. alltså du och lilltjejen, och glöm inte att få i dig masssssa vitaminer.. Kramis


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback