Försvinn.

Jag är så fruktansvärt fed up på att vara sjuk. Sedan i söndags har jag haft ont i halsen och bara mått värre för var dag som gått. I onsdags vaknade jag upp med ögoninflammation på mitt ena öga, igår vaknade jag upp med ont i öronen och idag har jag vaknat upp med ögoninflammation på båda ögonen.
Vad ska komma härnäst? Skulle knappt bli förvånad om jag vaknar upp imorgon med ett brutet ben, det kan väl hända? I sömnen sådär? Why not!!!

Jag har precis tryckt i mig lite frukost i sängen och ska fortsätta sova igen. Jag vill bli frisk nu tack.. Tänkte egenmedicinera, hittade lite penicillin i skåpet här hemma. Jag har aldrig haft ont i halsen såhär länge förut under en vanlig förkylning så vi provar med pillur så får vi se om det blir nå bättre. Håll tummarna!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback