Äntligen dags för lite styrka.

Warrior - so far so good.
Har inte kört någon styrka på warrior ännu men löpning har ju gått fint. Vi får se hur dagens pass ter sig och hur kroppen mår. Jag tror det blir grymt!

Är inne på tredje dagen idag. Idag står det äntligen styrketräning på schemat, känns som evigheter sen jag var där. Inte sjutton har jag legat på latisdan för det inte. I måndags blev det 5 km ute följt av lekparksträning (som idag gör sig påmind genom träningsvärk i typ hela kroppen, alltid två dagar efter) och igår var jag ute och försökte knäcka min arbetskollegas pass på 3 km som han sprang häromdagen plus att jag fortsatte PWa i en sisådär 40 minuter efter. Jag misslyckades med en sisådär 30 sekunder. Gat damn it! Förbannat långsamt är det i vilket fall, även om jag hade klarat mig under. Intervallträning - hej! Jag funderar på att anmäla mig till tjejmilen, vad tror ni om det? Kul ju men dags att bestämma sig!




Evelyn har tydligen pillat på min telefon medan jag låg död i sängen och fortfarande sov. Nu är Iphonen avaktiverad tydligen men jag får försöka igen om 19 minuter. Hoppas det fungerar sen för jag dör utan musik på gymmet.

Dags att kicka igång och ikväll blir det jobb, som vanligt. Men imorgon.. Då är jag ledig! Woooooohooooo..

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh jag har också varit sugen på både tjejmilen och vårruset :)

You can do it!!!



LOVE H!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback