Todos - Done.



Idag blev det väldigt sen middag. Evelyn åt, hoppade i pyjamasen och sen var det bara att gosa ner sig i sängen direkt för klockan sprang iväg fortare än kvickt. Städning, tvättning och matlagning på rullande band innan läggdags. Puh och den sista tvätten som skulle vikas och stoppas in blev jag precis klar med.
När man väl är ledig finns det ju såklart alltid en miljon saker som man ska hinna med? När är det man ska få ta det lugnt och bara njuta? I graven? Hmm.. Nejni.. Nu får vi förhoppningsvis njuta av varandras sällskap hela helgen utan några måsten i form av städning och tvättning. Score!

Idag provade jag ett nytt recept, nämligen mexikanska kötbullar med piffigt ris. Det var faktiskt riktigt gott. Jag var lite skeptisk då jag inte är ett så stort fan av tomatiga såser så det här var över förväntan. Riset som jag serverade till var kokat i grönsaksbuljong och mot slutet slängde jag i ärtor och bönmix. MUMS! Jag vet en nisse som kommer få spunk när han kommer hem från jobbet och ser vad jag har haft i riset. Hahaha..

Jag startade dagen med American pancakes (yummie) och nu är det dags att avsluta den med lite vindruvor. Jag är beroende!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback