TGIF!







Evelyn fotad i förbifarten för några minuter sedan mitt dammsugning och torkning av golv.

Jag & Evelyn har tagit helg. Wiiihooo! Vi skyndade oss hem för att dra en sväng med städredskapen, som sagt,  innan vi nu alldeles strax sticker iväg för att hämta hem den älskade pappan i familjen.

Mitt onda knä plågar mig fortfarande och har inte varit roligt att ha och göra med. Värst känns det när jag går i trappor och tack och lov är det inte många sådana som jag behöver gå i under en dag. Jag tror att jag kanske skulle behöva ta mig i kragen och undersöka mitt sabla knä hos farbror doktorn. Jaa kanske det!

/ Sandr0o 


Kommentarer
Postat av: Kim

Yei! Ett poäng till Sandra! Återkommer med resultat om strutsstackarn! Haha :)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback