TGIF!



Så var det fredag igen. Tjupp tjupp. Gårdagen på jobbet var lika hektiskt som vanligt på torsdagar. Alldeles svettig och fräsch var jag när jag kom hem MEN som sagt, idag är det freitag och ledig helg stundar. Dock har jag tagit ett extrapass på söndag, 8-14 så helt ledig är jag ju då inte. Men det är tamigfan det bästa passet man kan hitta på en söndag, dubbelt betalt och man har ändå hela eftermiddagen kvar. Det blir bra det! Inte så överdrivet lång tid kvar till Thailand nu så lite extra på fickan skadar inte. Dessutom så gick inte våran bil igenom besiktningen igår så på måndag ska den in på verkstaden och min känsla säger mig att det inte kommer att bli billigt. Time will tell!

Vet ni? Igår startade jag dagen med massage och det var otroligt skönt. En gång i veckan har vi nämligen en massös på jobbet som man får gå till och jag tänkte att jag skulle prova. Lovely hörrni!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback