Fotografering in my heart.


Vi har varit en sväng nere vid ån och matat ankorna. Vi köpte bröd till ankisarna och fika till oss påvägen dit. Det var hur mycket ankor som helst och så fort vi kom dit blev vi omringade och kvackade på så det stod härliga till. Nästan lite obehagligt att dem var så många och precis överallt var dem.

Vi hade det i vilket fall som helst jättemysigt trots att det blåste på ganska bra idag med. Evelyn höll i sitt hår och sina öron för hon trodde dem skulle blåsa bort. Haha!




Jag älskar verkligen att fotografera. Det är så förbannat roligt, jag skulle kunna springa omkring och fotografera hela dagarna och att jag har världens finaste objekt att fota hjälper ju till.
Det är himla tacksamt att fota på hösten. Inte för att de syns på bilderna jag tagit idag men med alla löv och fina färger som ger sig till känna.

Nu ner i tvättstugan inna jag sätter igång med att rensa skåpen.

Enjoy your day!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback