Tattooday.

Helluuu darlings!

Long time no speak. Inte mycket som hänt sedan sist, jobbar & jobbar bara :)
Jag började med mina shakes i måndags, dock med ett mål mat om dagen. Det har gått bra ända tills när jag vaknde imorse och hela kroppen från topp till tå kändes som spaghetti. Jag darrade på händerna, mådde illa och var svimfärdig. Ingen ork what so ever fanns det i mig så jag slängde i mig två ägg och sen kändes det lite bättre men spaghettikroppen hänger fortfarande med. Hmm, vi får se hur kroppen orkar med det här helt enkelt!

Idag har jag & Evelyn varit med pappa R på Teds där han gjorde sin 8:onde tatuering. Den blev skitfin! Det kommer en bild om en liten stund.

Vi har precis kommit hem igen, Evelyn sover och vi ska sätta oss och glo på tv. När lillis vaknar är det städtime, trist men så är det. Sen blir det finmiddag ikväll för jag slängde nämligen in en rostbiff i ugnen alldeles nyligen. MUMS!







/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback