Sunday happy sunday!

Sådärja. Då var dagens chillpass på min egentligen lediga dag slut. Lättförtjänta pengar är det ju men jisses vad opepp jag var när klockan ringde och mina två älsklingar kunde ligga kvar i sina sängar och sova. Morgonmys med familjen är bland det bästa jag vet!

Det är förbannat skönt att bara sitta i kassan och inte behöva ha ansvar för ett jäkla skit, som omväxling. Inte bry sig om att köerna växer, inte bry sig om att scanningsplingan plingar femtielva gånger i minuten, inte behöva agera dagisfröken åt kassapersonalen som försvinner i tid och otid. Inte bry sig om något annat än att sitta på arslet, le, vara glad och dra igenom varor illa kvickt.  Jag hann tillomed städa av i princip hela kassalinjen under morgontimmarna när jag var själv fram till 10. Tänk om alla hade det drivet och tänket. Tänk så mycket vi skulle få gjort istället för att bara sitta och stirra ut i tomma intet och vänta på klockan!










Bilder från igår. Det ser himla höstigt ut, mysigt måste jag erkänna även om jag är en sommarmänniska at heart!

Ikväll kommer Kimmi & Marcus på spontanmiddag. Var längesedan vännerna träffades men inga fler kunde så då kör vi helt enkelt. Inte mindre kul för det!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: dissertation writers

All children love play outside. They need to be close to the nature.


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback