Knäpain!

Nu är det lite gnällafton igen.
Jag fick ju ont i mitt knä i tisdags och vissa dagar brukar det gå över under natten men igår hade jag minst lika ont under starten på dagen.
Under arbetsdagen fick jag bara ondare och ondare och helvetet brakade lös sent på kvällen när jag plockade varor, alltså böjde mig upp och ner hela tiden. Då blev inte mitt knä glatt alls. Det slutade med att jag haltade från jobbet och hade problem att köra bilen hem.
Inatt har det varit pain så fort jag rört mig och idag gör det minst lika ont fortfarande. HELVETE!

Gå till doktorn då?
Ja jo visst men dem kommer i stort sett tala om för mig att jag ska smörja in med voltarengrejen och hoppas på att det går över. Det tror jag verkligen att dom kommer säga. För inte är det någon som kommer undersöka det hela vägen för att få fram något vettigt inte!! Men det kan ju inte vara normalt att ha så här ont i knät till och från? När man bara är 22 år dessutom? Jag kan inte gå normalt, klart det inte är!  Hur ska mitt stackars knä må när jag blir äldre. Fy bubblan!

Jag har bara ingen lust att gå till läkaren och betala pengar för absolut ingenting, det är jag minsann trött på!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips, mörbyakuten är riktigt bra. Dom kommer kolla allting! Dom låter än inte gå förens allting är kollat. :)

2011-10-20 @ 12:01:25

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback