Dumt.

Jahaaa. Har varit och tagit bort mina stygn sen jag tog bort två födelsemärken. Mår ganska mycket skit då jag gått och blivit sjuk, det enda som saknas är väl febern då. Igår var en hård dag då jag mådde pissigt och fick hysteriskt ont i mitt högra krångelknä mot slutet av dagen, haltade fram och fick tillslut gå och sätta mig i kassan istället för att springa runt. Jädra stengolv!

Fick sovmorgon imorse men vaknade vid 9, hade sett fram emot att sova läääänge läääänge men när jag vaknade vid 9 var jag pigg. Var väl ganka lagom ändå!

Börjar inte förns 15 idag och jag har snott bilen så nu ska jag krypa ner under täcket i soffan en stund, slänga i mig lite lunch innan jag behöver göra iordning mig. Imorgon är vi lediga alla tre, jag längtar!

Sjunde dagen i rad nu plus sjukdom på det. Röd om nosen och hör knappt nå på öronen, haha. Det blir nog bra det här!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback