Wishlist - hair!

Sedan jag för flera månader sedan blivit av med min plattång (den började brinna i kontakten och exploderade) har jag användt min så kallade reseplattång, en sån där riktig miniplattis. Jag har inte fått arslet ur vagnen och köpt en ny men det är något som jag verkligen behöver då jag faktiskt plattar mitt hår varje dag, då jag går utanför dörren dvs för annars får det vara ;) Miniplattången är egentligen skitdålig så jag förstår inte riktigt hur jag står ut men jag är ofta snål med sånt där, jävligt dumt egentligen!
Mitt hår är en enda stor mess, slitet och fult helt enkelt. Jag önskar att det stod en kickass inpackning (är väldigt nyfiken på just moroccanoil), silvershampoo och andra grymma hårprodukter i mitt badrum.
Moroccanoil, Hydrating Mask, 250 ml

Verkar ju ganska spännande då mitt hår alltid står åt alla håll när jag vaknar.


Plattången kommer från Ga-ma, jag har nämligen fått insiderinformation om att den ska vara bäst ;)


Yes please.

Jag har ingenting som jag direkt tänkt på att jag önskar mig i födelsedagspresent, som jag oftast brukar ha annars. Men mitt hår behöver verkligen all hjälp de kan få at the moment så det kunde ju vara en bra grej.
Jag är helt inne på skönhetsprylar just nu. När jag kollar runt efter saker att köpa/göra i Thailand är det ofta "skönhetsrelaterat". Jag skulle vilja bleka tänderna, göra ansiktsbehandling, "permanenta" lösögonfransar, hårförlängning och nagelförlängning. Ja där ser ni? Tänk om man vore gjord av pengar, det kunde bli farligt det.
Skönhetsgrejsimojs ska jag garanterat spana efter för en billig penning jämfört med hemma. Man får la passa på!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

hej bruden! Jag har hittat en tjej som gör ögonfransar för 400 kr!! Sen tar hon dock 450 för påfyllning.. av någon konstig anledning but still! SKITBRA pris! Och vart?? i bollstanäs vid din mamma typ! jag har tid på onsdag :) tips tips :)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback